WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG

Monday, December 9, 2013

Pernah kau rasa ?

Mungkin aku tak sedar mana salah aku. Kadang semua jadi bukan kita sedar. Aku tak tahu dalam sedar atau tak aku ada sakitkan hati sesiapa. Mungkin ni balasan untuk aku. Mungkin. Ye mungkin. Aku anggap ni semua dugaan untuk aku. Dalam keadaan aku macam ni. Aku boleh nampak siapa ada dgn aku. Siapa aku boleh harapkan. Kawan kawan aku. Adik beradik aku. Allah tu adil. Dalam Dia duga aku. Dia bagi petunjuk kat aku. Aku harap aku kuat untuk semua ni. Ya Allah sesungguhnya engkau takkan uji aku lebih dari kemampuan ku. Kau kuatkan aku. Semoga aku dapat balas jasa ibu ayah sebelum diorang pergi. Semoga aku dapat hilangkan rasa beban ibu ayah :' Ya Allah kau redhakan jalan aku. Kau permudahkan urusanku. Kau permudahkan hidupku dan keluargaku. Ya Allah sesungguhnya sakit ni engkau saja yg tahu. Aku mohon kuatkan aku menghadapi dugaanmu. Amin :'

No comments:

Post a Comment