WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG

Monday, July 22, 2013

Stress

Hi Assalammualaikum.
bertemu lagi kita. hahah K bajet.

Yeayy, gua diserang penyakit gatal gatal.
dan tak tahu apa punca segala masalah merah merah
ditangan tangan dan kaki dan peha guaa
stress gilaaaaaaaa :'(

Then banyak pulak assignment mendatang.
pening kepala gilaaa.
before balik raya ada test. OMGeeeee.
gua malas dohh
sumpah malas gilaa nak study.
masuk class. duduk dgr lecture
masuk telinga kanan keluar telinga kiri
apa yg aku belajar pon aku tak tahu.
Sumpah takda mood gilaa sem ni.

Eeeee. dengan Bel nyee..
Public speaking lagi. perghh perghh.
stress stress.
tu belum masuk coding, multimedia semua bagai tuu
lingkup kepala otak aku.

Dan dan duduk dekat kolej murni.
menyusahkan aku utk buat assignment dgn kengkawan yg lain :(

Hmmmmmmmmmmmmmmmmm. Sedihnyaaaaaaaaaaaaa
Nak balik shah alam !!!

No comments:

Post a Comment