WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG

Sunday, May 5, 2013

Aku tak tahu. Aku Buntu !

I'm totally give up. aku penat dah dengan semua ni.
Dia layan aku macam apa je. Azim pon cakap. Jangan tunjuk kat dia kau lemah.
Tunjuk kat dia yang kau boleh hidup tanpa dia.

So start dari hari ni, aku anggap kita memang takda jodoh nak bersama.
kau datang dalam hidup aku dulu pon as a friend. 
Dah laa cukup kot semua ni. Aku rasa aku boleh. Selagi kawan kawan aku ada dengan aku.

No comments:

Post a Comment