WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG

Monday, February 4, 2013

Dugaan Lagi :'(

Hmm, ibu ayah dah lama tak call aku . Adik beradik lagi ahh .
Nana je call haritu. Ahhh. now ibu dgn ayah dah tak tanggung aku.
nak harap nana nak tanggung aku. memang susah sikit ahh. dia pon ada life diaa.
kakak and abang aku yang lain. masing masing dah ber family. mana nak ingat adik adik diaa.
Macam mana ah dekya kat rumah tuu. mesti lagi stress. kesian kat adik aku sorang tuh.
rinduu kat dia, rindu nak kacau and gaduh dgn diaa. hmm

Woaaaaa, apa aku nak buat lepas ni ? nak berhenti atau teruskann.
I'm dying ! Ahhhhhhh dugaaan tak habis habis dgn dugaan.
teringat kata kata syiqin tadi masa otw nak pergi makan.
"kan best kalau kita anak orang kayaa" nak cakap pasal kalau syiqin.
Babi pon boleh terbang kalau macam tu.
Ayah ayien dah lama jadi PM . nak cerita pasal KALAU laa.
hahahaha, K aku takda point nak cerita apa dahh.

Tengok jelaa next jadi apa nanti. aku penat dah dengan semua ni.
rasa nak je buat perangai jahiliah dulu tuuu. heishh
stress tauu daqq. pi mampuihh lah sat.
hahah ayat atikah k. dahh pening. Kbye. Assalammualaikum :')

No comments:

Post a Comment