WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG

Tuesday, November 13, 2012

Thanks Tylla :')


Tadi karaoke dgn tylla faiz and miriq. mula mula karaoke. okayy je aku
but then, bila tylla nyanyi lagu The day you went away tuhh. perghh. hati aku macam tak tahan.
terus berlinang air mata. tambah pulak lepas tu miriq nyanyi lagu I don't love you. 
hmm, lagi ahh meraung. sampai je lagu kita ditakdirkan jatuh cinta. lagi mencurah curah ke dalam gandum air mataa wehh.
Tylla cakap jgn sedih sedih, lepas tu dia tinjau muka dekat aku. terkejut dia.
terus peluk aku. and aku rasa dia lah sorangnya kawan aku peluk aku time aku menangis.
rasa lain gilaa. sebab selalu aku yang suka peluk orang. and and tengok tengok dia pun menangis sekali.
hahah, comel je tylla. faiz cakap orang menangis dia pun nak menangis.
hahaha. Tylla tylla. sayang kauu :*

No comments:

Post a Comment