WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG

Thursday, June 21, 2012

Ya Allah , Kuatkan hambamu ini :'(

Ya Allah , aku mohon petunjukmu . beri lah aku kekuatan ketika aku belajar di Uitm Merbok ni .
berilah aku semangat . Lindungilah aku Ya Allah .
Aku tak kuat untuk menerima dugaan Mu. Hentikanlah air mataku supaya ia tidak mengalir lagi .
Ya Allah , aku rindu pada Ibu Ayah , rindu pada keluarga , rindu pada sahabat aku Ya Allah .
Kau permudahkanlah segala urusan aku ketika aku berda disini .

Ya Allah , aku betul betul bermohon pada Mu , Kuatkan lah hambamu ini .
Berikan lah aku kekuatan untuk menempuh segala dugaan mu Ya Allah .
Kau Panjangkan lah umur Kedua Ibu Ayah ku , supaya dia dapat melihat aku berjaya kelak .
Kau murahkan lah rezeki kedua ibu ayah ku .
Kau Permudahkan urusan keluarga kami Ya Allah.

Ya Allah , kau perkenankan lah doa hamba mu ini :'(

No comments:

Post a Comment