WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG

Saturday, December 3, 2011

Sunwayy Lagoon :D

Tadi bangun pukul 7 a.m . then baring-2 .
siti call pukul 7.40 a.m . ehh ayien . dah bangun belum . then aku cakap dah .
siap pukul 8 nak gerak . haisshh . aku turun bawah buat ape yang patut. 
then siap barang baju semua . suruh ayah aku hantar rumah siti .
then naik kerete dengan abang ipar die abang bob.

ramai gilaa doh sunway lagoon . full giloo.
lepas tu lepak mandi-2 , cuci-cuci mata. ramai gilo kot handsome-handsome.
perghh  . pastu time nak balik . ade pula mamat hansome ni jalan dengan aku .
bapakk ahh . macam datang dengan aku je .perghhh handsome dohh ! hahah
best lahh jugak walaupun penat en .

pastu lepak sunway pyramid . usha-usha kasut . lepas beli air , lepak toilet asean avenue.
handphone aku pula boleh tinggal kat toilet . nasib baik makcik toilet tuh keluar toilet , then aku pun nak masuk toilet . then die pun bagi handphone aku balik . perhh . terima kasih makcik :D
nasib baik ade makcik uhh . kalau tak . habiss aku
lepas tu jalan-jalan . cari Cab . then berebut dengan sorang mamat ni . then naik cab bangla tuh . sampai lahh
KTM subang . sampai terus beli tiket then terus train sampai . pastu text my dad suruh amik kat KTM shah alam :)

so ni picture untuk hari ni







 kasut kat asean avenue
kasut kat asean avenue jugekk


No comments:

Post a Comment