WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG

Wednesday, November 9, 2011

Sumpah Aku Jealous ! :/


Sumpah aku jealous bila A bagi full attention bila mengajar S.
aku bila lah orang nak ajar ape yang aku tak faham .
Yang si F tu pulakk suka buat aku jealous .
kau tak boleh nak rapat lagi ke dengan I tuh .
errhh , yeaa aku jealous gilaa tahu takk F.
then kau nak tahu sebab ape aku masam muka tadi.
sebab kau manje2 dengan I lahh .
then DANDAN pulaa kau nak suap aku ice cream kan .
menyampah . balik tuh baru lah nak care pasal aku .
''kenapa ape semua kan''? .
arhhh , kayy kau nak balas dendam kan pasal BH and AS kan kan..
puass hati kau buat aku jealous.
then tadi masa aku tanye N .
pasal budak sec2. tahu pulak buat muka annoying .
tak suke aku tanye2 semua.
dah budak tuh handsomeee . aku tanya je kat N .
bukannya ape.
daripada kauuu pegang2 peha I .
ingat aku tak nampakkk , aku jealousss lahhh sial .
sebab tuh aku lari masuk dalam .
erhhhhhh , geram kau tahu takkkk !

4 comments: