WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG

Friday, November 25, 2011

Meroyan :B

Sepatutnya , petang tadi nak celebrate birthday Nana Faz .
Then dah nak hujan . text semua cancel celebrate . time tengah baring.
Tiba-2 Ezu call cakap . 'Hello Diya ? ' aku pun pelik then aku cakap .
Huh ? Diya . Pon boleh ezu .. hahaha 
pastu ezu cakap jom lepak . aku tanye lah die sape ade.
Then ezu cakap die and arief . Aku cakap malas lahh . nak hujan dah ni .
tiba-2 ade suara selit . 'Arief - mane ade nak hujan .
aku cakap kat ezu . Haaa , yela-yelaa . aku siap jup
pastu ezu cakap , yin bawak laptop .
alaa , tengok dulu. then aku minta laptop kat abang aku .
die tak nak bagi , so tak dapat lah bawak laptop .
so gerak jelaa . mc'd . sampai sana aku terus beli Fries , Coke and Sundae .
naik2 je atas , letak dulang and duduk semua . arief boleh cakap .
ehh ni Fries eh ? aku baru kenal fries hari ni . hehehe
ahh kau Ber . banyak lahh baru kenal .
Pastu main bahan-2 Ezu . Ezu bahan arief . pastu arief bahan aku .
aku bahan arief balik . pastu aku ngan arief bahan ezu balik . 
Usha-2 phone Ezu . Usha phone arief . pastu dorang usha phone aku .
snap pic . Tapi ezu padam gambar die .
arief je tak . ade dua . tapi masuk satu je . sebab gmbar lagi 1 maybe boleh mengAIBkan die .

 Arief anak lelaki Shahbani A.K.A Bieber :D

No comments:

Post a Comment