WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG

Wednesday, May 18, 2011

Balik sekolah Tadi :)

tadi balik sekolah . cuaca mula2 okay je.
sampai dekat wega dah start mendung . then sampai kat belakang skolah rendah .
hujan star lebat gile . balik dengan azmi and nana .
habis lencun kitorang . nana okay rumah dekat .
aku dengan azmi jauh lagi . azmi bukak baju skolah and tie die . 
pegang . handphone die biar dalam poket .
aku cakap masuk dalam beg  tak nak dengar . 
sampai kat simpang . die cakap kat aku .
rumah aku dah dekat . rumah kau jauh lagi . habislahh.
perhh , kerek . takpe alang-2 basah kan .
then sampai umah mandi . then terus online .
tiba2 nalle call and cakap tunggu depan rumah nak bagi headphone.
then tunggu lah . tibe-2 datang dengan moto LC sape entah .
bagi Headpone . ade die cakap aku baru bangun tido-.-
dari tadi online adelah .hasishh  nalle-2 ..

No comments:

Post a Comment