WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG

Thursday, March 3, 2011

awak dah tak pedulikan saya lagi kan . thanks :'(

semalam saya text awak ,tapi awak tak reply .
esok pagi awak kata kat saya ..
'ade message orang eh malam tadi?'
saya cakp ..ehh , takdelahh . then awak cakap saya pundekk .
mulut awak macam bontot ayam kann . err , geram .
then awak cakap awak bace text tuh time pagi tadi ..
awk dah tido .. yelaa ..
awakk dah tak macam dulu .. lain sangat ..
setiap hari awak mesti nak buat saya nangis kan .
sorry sebab bagi pencilbox awak tak ikhlas..
saya tak sengaja nak baling .. 
sekarang nie mesti awak tengah keluar ngan budak tuh kann ..
untunglahh awakk .. 
bila saya nak sangat jumpa dengan awak .. 
mesti takda masa kan . tapi bila tak nak jumpa . terserempak pulakk .
kadang2 rasa menyesal pon ada kenal dengan awakk .
saya jea berharap kat awak tinggi sangat . sorry lahh .

No comments:

Post a Comment